دنیای دیجیتال نوبیس

لنوو تینک پد P40 Yoga

لنوو تینک پد P40 Yoga

لنوو تینک پد P40 Yoga یک دستگاه هیبریدی پر قدرت و حرفه ای

این لپ تاپ یوگا برای انجام کار های جدی و حرفه ای ۳D به اندازه کافی قدرتمند می باشد.

در ادامه با بررسی لنوو تینک پد P40 Yoga همراه نوبیس باشید.

تینک پد های یوگا هیبریدی که تا به امروز توسط لنوو تولید شده اند تا اندازه ای قدرتمند می باشند اما مطمئنا با توجه به کارت گرافیک مجتمع و آن برد این لپ تاپ ها، قدرت آن به اندازه ای نیست که انتخاب اول شما برای انجام کار های گرافیکی باشد. خوشبختانه شما هم اکنون گزینه ای مطمئن برای انتخاب دارید: لنوو تینک پد P40 Yoga اولین لپ تاپ ۲ در یک لنوو با سخت افزاری همانند ورک استیشن ها برای انجام کار های ۳D می باشد. چیپ گرافیکی Quadro M500M قرار داده شده بر روی این لپ تاپ برای انجام کارهای ۳D Modeling و کارهای سخت گرافیکی از سرعت و قدرت کافی بر خوردار است. با وجود یک قلم و رابط نرم افزاری مناسب بر روی لنوو تینک پد P40 Yoga شما کنترل کافی بر روی عکس ها و همینطور احساس نزدیکی بین قلم و کاغذ را خواهید داشت.

اگر شما به دنبال یک لپ تاپ قوی از همه جهات هستید لنوو تینک پد P40 Yoga با گرافیک Quadro همچنین پردازنده نسل شش اینتل Core i7 و ۵۱۲ گیگا بایت SSD انتخاب ایده آلی می باشد. لازم به ذکر است که شما قادر خواهید بود که رم لنوو تینک پد P40 Yoga تا ۱۶ گیگابایت ارتقا دهید. نمایشگر این دستگاه دارای رزولوشنی با دقت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بوده و دارای پورت دیتا LTE است. وزن لنوو تینک پد P40 Yoga حدود ۱.۷۵ کیلوگرم می باشد و فقط شما زمانی وزن آن را احساس خواهید کرد که در حالت ایستاده اقدام به طراحی نمایید. بزرگترین مسئله در مورد این لپ تاپ این است که شما باید تا ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۶ برای خرید آن صبر نمایید و قیمت احتمالی آن از ۱۳۹۹ دلار شروع خواهد شد.

مدل های دیگر هم رده لنوو تینک پد P40 Yoga نیز همزمان ارائه خواهد شد که از ورژن ارزان قیمت تر آن یعنی لنوو تینک پد P50 Yoga با قیمت ۱۲۹۹ دلار با تراشه Xeon برای Core i7 و نمایشگری با رزولوشن ۲۸۸۰ در۱۶۲۰ می توان نام برد. و اگر همچنان شما نیاز به یک کامپیوتر رومیزی یا دسکتاپ دارید, تینک استیشن P310 با قیمتی از ۷۲۹ دلار همراه با پردازنده Xeon E3 و ۶۴ گیگابایت رم و کارت گرافیک های حرفه ای و مشهور NVIDIA قابل خرید می باشد.

خروج از نسخه موبایل