به این دلایل باتری لپ تاپ خود را از نوبیس بخرید.

0
3568

لپ تاپ یکی از وسیله هاییست که در دنیای امروز به شدت مورد نیاز بوده و محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. نیاز به این وسیله دوست داشتنی زمانی خیلی مشهود می شود که به دلایلی نتوانیم از لپ تاپ خود استفاده کنیم. به دلایلی مانند کند بودن لپ تاپ، خرابی فن، خرابی باتری لپ تاپ، داغ کردن بیش از حد، خاموش کردن های ناگهانی و ده ها ایراد دیگر، ایراد های که باعث می شوند نیاز به بودن آن را بیش از پیش درک کنیم.

لپ تاپ ها به دلیل وزن پایین و باتری هایی که روی آن ها تعبیه شده اند به راحتی قابل جا به جایی و استفاده در مکان هایی هستند که دسترسی به برق ندارند.

باتری لپ تاپ

وقتی باتری لپ تاپ ما خراب می شود و یا به عبارتی عمر مفید آن تمام می شود چه باید کرد؟ چگونه و از کجا باتری با کیفیتی را خریداری کنیم؟

نوبیس یک مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ و فروش قطعات آن است. قطعاتی مانند فن، کابل فلت تصویر، رم، هارد، باتری و … مهم نیست برند لپ تاپ شما چیست. اچ پی، ام اس آی، ایسوز، دل، لنوو، سونی و …  در نوبیس باتری تمامی برندهای لپ تاپ موجود هست. که شما را از رفتن به سایت های دیگر و سردرگمی نجات می دهد.

اگر شما برای خرید باتری به مشاوره نیاز دارید کارشناسان نوبیس با شکیبایی شما را راهنمایی می کنند و به سوالات شما پاسخ می دهند. شما هم از طریق تلفن های ثبت شده در سایت هم از طریق تلگرام به صورت آنلاین می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. یا برای یافتن پارت نامبر باتری خود به این مقاله مراجعه فرمائید.

مجموعه کامل باتری های موجود در سایت نوبیس از معتبرترین برندها و با کیفیت ترین هاست.

اگر بخواهیم باتری های لپ تاپ را از نظر کیفیت دسته بندی کنیم به ترتیب: گرید B، گریدA، های کپی، سل سامسونگ و اورجینال هستند. باتری های موجود در سایت نوبیس  با کیفیت High کپی، سل سامسونگ و اورجینال ارائه می شوند.
باتری High کپی همانطور که از نامش پیداست بالاترین کیفیت باتری و نزدیک ترین کیفیت به باتری اورجینال است. این مدل باتری در چین تولید می شود.
اگر کارشناسان ما به شما بگویند باتری سل سامسونگ است یعنی سلول های تشکیل دهنده باتری را شرکت سامسونگ در کره تولید کرده است در صورتی که خود باتری تولید چین است.

و باتری اورجینال هم همانطور که نامش پیداست اورجینال خود دستگاه بوده و با باتری اصلی دستگاه شما تفاوتی نمی کند.

نوبیس کیفیت هر سه مدل باتری را تائید می کند.

قیمت های باتری های موجود در سایت نوبیس با توجه به کیفیت باتری ها انتخاب شده است و سعی ما بر این است که با کیفیت ترین باتری ها را با بهترین قیمت به شما ارائه دهیم.

و در آخر مهمترین دلیلی که ما به شما می گوییم گارانتی است.

تمامی باتری های ارائه شده در سایت نوبیس با گارانتی هستند. ما به قدری به کیفیت محصولاتمان ایمان داریم که تمامی باتری ها را با گارانتی معتبر به شما ارائه می دهیم. هدف ما شروع یک دوستی پایدار است، نوبیس تنها به فروش فکر نمی کند، بلکه فروش را آغاز تعهدی پایدار می داند.

تعهدی پایدار با عنوان گارانتی نوبیس

ما خود را در برابر محصولی که به شما فروختیم مسئول می دانیم و چه در مدت زمان گارانتی و چه بعد از اتمام زمان گارانتی همواره مسئولانه در کنار شما هستیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید