تبلت گیمینگ ایسر Predator 8 را به تماشا بنشینید

0
837
تبلت گیمینگ ایسر Predator 8
تبلت گیمینگ ایسر Predator 8
تبلت گیمینگ ایسر Predator 8
تبلت گیمینگ ایسر Predator 8

بالاخره زمان عرضه تبلت گیمینگ ایسر Predator 8 مشخص گردید. این تبلت که قدرت گرفته از پردازنده اینتل می باشد در ماه نوامبر به مدت ۲ هفته با قیمت ۲۹۹ دلار آمریکا در آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید و سپس در دیگر نقاط جهان عرضه خواهد شد.

با دنیای دیجیتال نوبیس تبلت گیمینگ ایسر Predator 8 را به تماشا بنشینید.

 

به جرات می توان گفت که تبلت گیمینگ ایسر Predator 8 مدل GT-810 می تواند یکی از قدرتمند ترین تبلت های اندرویدی موجود باشد. Predator 8 با بهره گیری از آخرین پردازنده اینتل اتم مدل X7-Z8700 و اندروید لالی پاپ ۵٫۱، گرافیک Gen-8-LP، رم ۲ گیگابایت، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات حافظه خارجی قادر به ساپورت ۱۲۸ گیگابایت میکرو اس دی مطمئنا خواسته های هر گیمری را اغنا خواهد کرد. لازم به ذکر است پردازنده استفاده شده در این تبلت دقیقا همان پردازنده تبلت مایکروسافت Surface 3 می باشد.

دقیقا مانند مشخصات داخلی تبلت گیمینگ ایسر Predator 8، تجربه تماشا کردن با این تبلت نیز بسیار امیدوارکننده، دیدنی و جذاب است. نمایشگر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی فول اچ دی آن که گستره ی وسیعی از رنگ ها را در وضوح کامل شامل می شود، و همینطور ادعای پوشش ۱۰۰ در صد این نمایشگر از وسعت رنگ NTSC برای هر نمایشگری میتواند یک شاهکار بزرگ باشد.

تبلت گیمینگ ایسر Predator 8
تبلت گیمینگ ایسر Predator 8

در هر گوشه ی تبلت گیمینگ ایسر Predator 8 یک اسپیکر قابل مشاهده است، که با تنظیم این چهار بلندگو و ایجاد صدای مجازی، بازی کردن و تماشای فیلم معنای بیشتری پیدا خواهد کرد. برنامه میدیا مستر سری Predator ایسر یک برنامه منحصر به فرد برای کمک به شما جهت استفاده هرچه کاملتر و بهتر از این اسپیکر هاست. این نرم افزار دارای تنظیمات از پیش تعریف شده ی مختلفی می باشد و بسته به این که شما در حال تماشای فیلم، در حال انجام بازی، یا مشغول کار با فیسبوک هستید باعث بهینه سازی صفحه نمایش و عملکرد صدا می گردد.

تبلت گیمینگ ایسر Predator 8 با طراحی زیبا، زاویه عجیب کناره ها و گوشه های قرمز رنگ خود پا جای پای Predators گذاشته است.  این تبلت دارای ۳۵۰ گرم وزن و ۸٫۷ میلی متر ضخامت می باشد، که با این مشخصات قطعا در همه جا قابل حمل و غیر قابل مقایسه با تبلت سنگین وزن سامسونگ Galaxy Tab S2 می باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید